Dagtrip Parijs

Zaterdag 8 oktober 2016 was het zover! Rond kwart voor 3 ‘s nachts stonden we met ongeveer 50 man klaar op Rotterdam Centraal om met de bus te vertrekken richting Parijs. Na een lange busreis van 6 uurtjes kwamen we aan in Parijs vlakbij de metrostation Gallieni. Hier zou de bus op ons wachten om ons in de avond weer naar huis te brengen. Nadat we werden afgezet gingen we met de metro richting de Notre Dame. Onderweg gingen we op een lekkere ontbijt eten met natuurlijk de onmisbare croissant en crepe.Na onze buikjes gevuld te hebben kon het sightseeing beginnen! Iedereen was vrij om de bezienswaardigheden in Parijs op eigen tempo te bezoeken. De belangrijkste plekken werden bezocht zoals de Notre Dame, Louvre museum, Arc de Triomphe, Champs Elysees en natuurlijk niet vergete de Eiffeltoren. Om 20.30 uur hadden we met elkaar afgesproken bij de metrostation Gallieni en moesten helaas afscheid nemen van de prachtige stad Parijs. Rond 3 uur ‘s nachts waren we veilig aangekomen in Rotterdam. Het was een zeer leuke, gezellige en leerzame reis. We hopen dat iedereen het net als ons ook naar zijn zin heeft gehad. We hopen jullie bij onze volgende activiteit(en) te zien!