« Alle evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Lezing Effectief Communiceren

- GRATIS
Studentenvereniging Mozaik

Beste leden en geïnteresseerden,

Wil jij ook overtuigend communiceren? Wil jij investeren in de relatie met jezelf en de ander door jezelf beter uit te drukken en je communicatie af te stemmen op de ander? Dan is deze interactieve lezing echt iets voor jou. Of het nu gaat om een werkoverleg, een bedrijfspresentatie of een gesprek met je partner. Effectieve communicatie gaat erom dat je niet alleen de aandacht bij de ander hebt, maar ook aandacht hebt voor jezelf en jouw belangen. Miscommunicatie ontstaat als je elkaar niet begrijpt en je boodschap niet overkomt. Terwijl goede communicatie mensen met elkaar verbindt. Wordt er feilloos gecommuniceerd, dan begrijp je elkaar beter, kun je beter samenwerken, worden fouten voorkomen en conflicten vermeden.

Op 2 mei 2019 komt Rene Luisman een interactieve lezing geven over effectief communiceren. Hij werkte ruim 10 jaar als communicatieadviseur voor een groot, internationaal bedrijf en is daarnaast gekozen tot de Trainer van het Jaar 2017/18.

Ben jij geïnteresseerd? Meld je dan snel aan en ontdek hoe je vanuit verschillende posities kunt communiceren.

Praktische info:
Datum: 2 mei 2019
Tijdstip: Inloop 18.30 uur, aanvang 19.00 uur
Locatie: Erasmus Universiteit Rotterdam, zaal wordt nader bekend gemaakt
Voertaal: Nederlands
Toegang: Gratis, aanmelden verplicht!

Klik HIER om je aan te melden!!!

Datum:
Kosten: