« Alle evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Dagtrip Londen

9 november 2019

‘It’s always a good idea to visit London’. Onze jaarlijkse dagtrip gaat dit jaar naar LONDON!

LET OP! Dit is misschien wel de laatste keer dat je ongehinderd naar London kan reizen, want door de Brexit is het mogelijk dat je per 1 januari 2020 een visum nodig hebt om het verenigd koninkrijk binnen te komen.
Op Zaterdag 9 november verwachten wij iedereen om 03.40 op Rotterdam Centraal (achterzijde), vanuit hier zullen wij per luxueuze bus vertrekken richting London.
SV Mozaik heeft een onvergetelijke dagplanning klaarstaan!

Ontdek gedurende deze trip de prachtige historische bouwwerken en de wereldberoemde bezienswaardigheden, waaronder:

• The BigBen
  • The London Eye
  • En meer
  • ….Maar er is natuurlijk ook meer dan genoeg vrije tijd.

Om 21.00 uur zullen wij weer vertrekken naar Rotterdam, wij verwachten hier om 04.00 uur aan te komen.

Belangrijke Informatie

• Wanneer: Zaterdag 9 november 2019,
  • Hoelaat:
    • Vertrek: 03.40 uur
  • Kosten:
    • Leden: €39,-
    • Niet-Leden: €45,-
  • Vergeet niet om een Geldig Europees paspoort mee te nemen!!!!
  • Aanmelden via: www.sv-mozaik.nl/aanmelden

PS.
Nog geen lid? Vergeet dan niet om lid te worden, zo geniet je van de vele voordelen en kortingen.
Ook voor deze reis!

Datum: